Doorgaan naar artikel

Veelgestelde vragen

  • Hoe neem ik contact op met Industrieelinhuis.nl?
    U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen,
  • Hoe kan ik bestellen?
    U kunt eenvoudig online via de webshop bestellen en binnen een beveiligde SSL omgeving afrekenen.
  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
    We verkopen uitsluitend via de webshop, het retouradres is daarom geen winkeladres.
  • Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
    Ja, na het plaatsen van een bestelling krijgt u automatisch een bevestiging van de bestelling in uw mailbox. Mocht u deze mail niet zien, kan het voorkomen dat deze in uw reclame/junk mailbox terecht is gekomen. 
  • Kan ik mijn bestelling volgen, Track & Trace?
    Ja, zodra uw bestelling is doorgezet, ontvangt u een track en trace code. Bij de producten uit de mangohout en staal collectie met een langere levertijd, wordt zodra de producten op voorraad zijn afgestemd met u wanneer uw bestelling bezorgd kan worden. 
  • Wat is de levertijd?
    De levertijd varieert per collectie.
    • Houtlook en staal: uit voorraad leverbaar, levertijd gemiddeld 2-3 werkdagen.
    • Mangohout en staal: levertijd afhankelijk van de beschikbaarheid. Indien niet op voorraad levertijd enkele weken. 
    • Lampen: uit voorraad leverbaar, levertijd gemiddeld 2-3 werkdagen.
  • Op welke manier kan ik betalen?
    We bieden verschillende betalingsopties aan via een veilige SSL-verbinding.
    • iDEAL
    • Apple Pay
    • Google Pay
    • Paypal
    • Creditcard (AMEX, Mastercard, Maestro,Visa)
    • Bancontact 
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
    Indien de bestelling nog niet is verzonden kunt u deze uiteraard kosteloos annuleren of wijzigen. 
  • Niet alle bestelde producten zijn tegelijk geleverd, wat nu?
    Het kan soms voorkomen dat niet alle bestelde producten op dezelfde dag geleverd worden. Normaal gesproken zal het ontbrekende dan de volgende dag geleverd worden. U kunt in elk geval te allen tijde zien of het ontbrekende product onderweg is. U krijgt van ons van elk bestelde product een trackingscode.
  • Er is iets mis met de geleverde bestelling, wat moet ik doen?
    Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een product beschadigd geleverd wordt, of er iets ontbreekt. In dat geval neemt u contact met ons op en stuurt u bij voorkeur per mail een paar duidelijke foto’s en omschrijving van hetgeen wat er mis is gegaan. We gaan er dan direct mee aan de slag en zorgen ervoor dat het zo snel mogelijk opgelost wordt! 
  • Aan welke landen wordt er geleverd?
    We leveren binnen Nederland en naar België.
    Er is één uitzondering, de meubels uit de mangohout en staal collectie worden niet geleverd op de Waddeneilanden. 
  • Hoe werkt het retourrecht?
    Uiteraard doen wij er alles aan om u tevreden te stellen, mocht u desondanks toch uw bestelling willen annuleren dan kunt u aanspraak maken op uw herroepingsrecht / retourrecht binnen 14 dagen vanaf de dag van levering. Het retourrecht is uitsluitend van toepassing op bestellingen conform de wet verkoop op afstand. 
  • Is de retourzending gratis?
    De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening, zo kunnen we de prijzen laag houden. U kunt zelf beslissen hoe u uw pakket wilt retourneren. Indien de retourlevering door ons wordt verzorgd worden de transportkosten verrekend met het retour te storten bedrag. 
  • Ik heb een product geretourneerd, hoe lang duurt het voordat het aankoopbedrag retour gestort wordt?
    Na ontbinding van de overeenkomst wordt het aankoopbedrag minus eventuele transportkosten uiterlijk binnen 10 werkdagen retour gestort.
  • Ik heb een klacht, hoe verder?
    We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@industrieelinhuis.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.